dinsdag 26 april 2011

Vroege klokjes



Wat een weertje is het toch, ik raak er maar niet over uitgeschreven. Na zo'n heerlijk Paasweekend, moet ik weer hard aan de bak, want het zonnetje ontvoert me steeds en trekt me weg bij mijn computer...In de tuin gaat het zo hard, je ziet alles bloeien en groeien en ondanks het vele stuifmeel en stof, is de schoonheid van het Lelietje-van-Dalen niet te evenaren. Erg vroeg dit jaar, ik ben steeds blij als ik ze op 1 mei in een vaasje kan zetten, want het frele bloemetje heet niet voor niets Meiklokje. Deze bloem is niet alleen een schoonheid, maar heeft ook nog eens een heerlijke geur, die heel vaak gebruikt wordt in cosmetica. Ook ik gebruik graag de geur van dit bloemetje in zeep, omdat dit een bijzondere match is. Voor Moederdag vind je heel wat mooie zeepcadeautjes met dit lekkere parfum. Kijk maar: http://www.zeependeco.nl/c-1085520-2/moederdag-cadeautjes/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten