maandag 14 oktober 2013

Blaadjes


Van vallend blad word ik niet happy...en zeker niet als er dan ook nog veel wind en regen bij komt, net als gisteren...Omdat er heel veel bomen in onze tuin staan, is er ook een overvloed aan bruine blaadjes, ik kan er dus niet omheen. Maar ja, het is nu eenmaal weer herfst en het hoort erbij. Nog 10 weken en dan worden de dagen weer langer...In deze tijd van het jaar missen we het daglicht, dus als het zonnetje schijnt, vlug naar buiten en even een wandeling maken! Ik stel me dikwijls voor hoe het zou zijn als ik ergens zou wonen waar ik me niet druk zou moeten maken over het weer. Zou heel veel tijd schelen...want het beïnvloedt ons wel! Ik zeg nu niet dat ik al in een dipje zit, maar ik hoop wel dat er deze week wat zonnestraaltjes doorkomen!


Je kan je dus maar beter blij laten maken met zeepblaadjes, want die blijven schitterend mooi en geuren heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten