dinsdag 10 januari 2012

Rode start


Mijn "Touch of Red" is goed bevallen met de Kerst, hier en daar wat rode accessoires in huis is goed voor je humeur. Dus begin ik het nieuwe jaar met dezelfde kleur waarmee ik het oude heb afgesloten: rood.
Het heeft mij ook geïnspireerd tot het maken van rode zeepkeien, want waarom zou rood je badkamer niet opvrolijken? Het hoeft niet altijd grijs of zwart te zijn...een beetje kleurenpassie mag wel! En bovendien is het de trend om kleur in je interieur te brengen, vooral rood. Al die grijze wolken om ons heen verdrijven we met kleur, zo zit dat in elkaar! Wil je geen vurig rood, maar warm oranje of koel aquablauw, dan kan dat natuurlijk ook! Op aanvraag maak ik de zeepkeien in de kleur van je dromen: http://www.zeependeco.nl/a-21571865/gevilte-zeep/zeep-kei-rood-groot 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten